• Poslovna saradnja na relaciji Cross communications - RZZO traje od maja 2006. godine
  • Posle serije uvodnih zajedničkih sastanaka i analiziranja aktuelnog medijskog trenutka RZZO, napravljena je detaljna strategija vezana za sve akcije, događaje i nastupe Republičkog Zavoda za zdravstveno osiguranje
  • Usvojen je kvartalni i 6-mesečni plan, kompletirana je lista novinara i urednika sa kojima RZZO sarađuje ; cilj je bio da se one dobre poslovne saradnje dodatno utemelje, da se u određenim medijima popravi odnos, kao i da se otvore neki novi kanali komunikacije
  • Prikupljanje postojećeg press materijala koji je posedovao RZZO, pravljenje novog opšteg press release-a, nekoliko sastanaka sa službom za informisanje RZZO
  • Provera aktuelnog stanja – izgledi prezentacija, arhiva klipinga i fotografija, štampanog materijala… uočeno je šta nedostaje i šta bi trebalo da se kompletira
 
  • TV i radio gostovanja (primer gostovanje na TV Pink)
  • Gost redakcije - Svetlana Vukajlović je bila gost nekoliko uticajnih redakcija. (primer gost u redakciji Blica)
  • Brojni intervjui realizovani u dnevnim novinama i magazinima (primer Politika, Danas, Ilustrovana)
  • Brojni intervjui realizovani u dnevnim novinama i magazinima (primer Politika, Danas, Ilustrovana)
  • Stručni autorski tekstovi kojima se Svetlana Vukajlović direktno obraćala     pacijentima, ali i stručnoj javnosti u Srbiji (primer Ekonomist)
 

Ženska vlada”

  • Dnevni list Blic prošle godine pokrenuo je akciju u kojoj u centar pažnje dolaze najuspešnije žene Srbije raspoređene u tzv. “Žensku vladu”. U višenedeljnom glasanju određen je kompletan sastav te zamišljene “Ženske vlade” koja je imala za cilj da ženama da važniju ulogu u vođenu najvažnijih državnih resora. Mesto ministra zdravlja u “Ženskoj vladi” pripalo je Svetlani Vukajlović. Nakon proglašenja nastavljena je medijska promocija “nove ministarke” i svega onoga sto je ona uradila, ali i planirala da obavi u RZZO